Blog - systemy autorskie

Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.

Superdżentelmeni, sterowiec i wojna prusko-francuska - vol. 2

27-10-2010 23:15
5
Komentarze: 1
W działach: rpg, relacje z sesji, systemy autorskie, FATE
[Jeśli podbał ci sie tekst, zrób radochę autorowi i zobacz oryginalny wpis] System: bezimienny system autorski Procenta w klimatach Ligi Niezwykłych Dżentelmenów i oparty na mechanice FATE (w skrócie BspwklndionmF)MG: ProcentGracze: Ja (Mongo Smith), Aine (doktor Julia), Mavr (Oliver Birmingham)FATE cieszy się u nas niesłabnącym zainteresowaniem więc jak tylko nadarzyła się okazja kontynuowania rozwlekłej jednostrzałówki, o której pisałem niedawno, bez wahania zgodziłem się na grę. Graliśmy na sobotnim spotkaniu Krakowskiej Sieci Fantastyki tym samym...

Superdżentelmeni, sterowiec i wojna prusko-francuska

06-10-2010 21:41
5
Komentarze: 1
W działach: rpg, relacje z sesji, systemy autorskie, FATE
[Jeśli podobał ci się tekst, zrób radochę autorowi i zobacz oryginalny wpis] Data: 2 maja 2010System: system autorski Procenta w klimatach Ligii Niezwykłych Dżentelmenów oparty na mechanice FATE (tak wiem - przydałaby się krótsza nazwa)MG: ProcentGracze: Ja (Mongo Smith), Aine (doktor Julia), Mavr (Oliver Birmingham), Samalai (Kostas Notopulos)Scenariusz: bezimienny Chyba dawno już nie miałem tak dużego wpływu na to co prowadzić ma MG. Otóż Procent zasugerował, że jest chętny poprowadzić cokolwiek – otwarty jest na wszelkie propozycje. Wystarczyło...

PP#5: Setting w 500 słów

31-08-2010 22:23
0
Komentarze: 3
W działach: Puszka Pandory, FATE, systemy autorskie
PP#5: Setting w 500 słów
[Jeśli podobał ci się tekst, zrób radochę autorowi i zobacz oryginalny wpis]   Jak zwykle piszę pod sam koniec terminu, ale szczęśliwe, że wogóle się udało bo poprzednią edycję jakoś pominąłem. Jak zawsze, przygotowałem PDFa lecz tym razem nie do Monastyru (ciężko było mi wymyśleć setting który nie powielałby schematów z podręcznika).Mam nadzieję, że pomysł się spodoba.Miłej lektury!Pobierz Sajre - Puszka Pandory vol.5Komentarz:Powyższy PDF to zalążek pomysłu na autorską grę fabularną, który siedzi mi w głowie już od bardzo dawna. Puszka Pandory była impulsem żeby wreszcie nap...

KB#13: Ilustracje w RPG

23-08-2010 23:26
12
Komentarze: 1
W działach: blog karnawał, systemy autorskie, D&D, refleksje
KB#13: Ilustracje w RPG
[Jeśli podobał ci się tekst, zrób radochę autorowi i zobacz oryginalny wpis]  Kolejna edycja Karnawału przynosi bardzo ciekawy temat – ilustracje w grach fabularnych. Rzeczywiście, żaden podręcznik nie może się obyć bez grafik i nawet systemy autorskie starają się dogonić swoich komercyjnych braci wstawiając do PDFów chociaż kilka ilustracji. Bez odpowiednich obrazków w podręczników niektóre systemy byłby obdarte z klimatu (lub zostałyby odebrane przez fanów zupełnie inaczej). Czy Monastyr zostałby uznany za RPGa o świetnym klimacie g...

Supergentelmen #2 i mechanika FATE

05-08-2010 18:47
4
Komentarze: 0
W działach: rpg, relacje z sesji, systemy autorskie, FATE
[oryginalny wpis znajdziecie na bałaganie]  Data: 2 maja 2010System: system autorski Procenta w klimatach Ligii Niezwykłych DżentelmenówMG: ProcentGracze: Ja (niedoszły doktor Wiliam Hampton), Samalai (Michael Brown), Badguy (Jurij Andropov), Mavr (nie pamiętam jak się nazywała jego postać) Scenariusz: bezimiennyNiniejsza notka spóźniona jest o dobre parę miesięcy. Winny tego jestem oczywiście ja, ale dziś postanowiłem nadrobić zaległość i chociaż w małym stopniu zrekompensować graczom i MG oczekiwanie na relację z sesji. Z uwagi na to, że minęło naprawdę sporo czasu o...

KB#12: Kraina snów zamknięta w k12

22-07-2010 23:09
1
Komentarze: 2
W działach: blog karnawał, systemy autorskie
KB#12: Kraina snów zamknięta w k12
[oryginany wpis znajdziecie na Bałaganie]   Jak już zapewne domyślasz się, choć to wydawać się może absurdalne, jestem jednym z onejrów. Teraz czas na słowa do których zmierzałem od początku naszej rozmowy –Ty również jesteś onejrem, a ja mam zaszczyt powitać cię w Yltekh – Krainie Snów zamkniętej w dwunastościanie. Powyższy fragment pochodzi z autorskiej gry RPG (roboczo zatytułowanej Oneida), którą pisałem będąc jeszcze w liceum. System miał opowiadać o snach, a gracze mieli wcielać się w postacie onejrów, mistycznych i...